Soustředění 2024

Soustředění pro 2024 plánujeme opět v Penzionu v Heřmanicích pod Ještědím

Termín 4.8.-9.8.2024 (neděle - pátek)

Předběžná cena - 5600,-

Cena soustředění cca 5.600,- Kč. V ceně je zahrnuto: ubytování v 3-4 lůžkových pokojích s vlastním sociálním zařízením, stravování (snídaně formou švédského stolu, oběd, večeře, dvakrát svačina a druhá večeře, pitný režim), pronájem sportovišť, bazénu a doprava autobusem.

Záloha 2.600,- Kč do cca 15.6.2024. Zbytek 3.000,- Kč se bude vybírat při odjezdu.

Články 2022

Soustředění - den 5.

Uteklo to, předposlední den soustředění máme za sebou, ráno tradiční režim, ale vstávání bylo opět trochu těžší a namáhavější. Rozcvička, snídaně, úklid a hygiena. Dopolední trénink bez problémů, unavená těla se podařilo nastartovat a všichni vše poctivě odpracovali, včetně vyhecovaného, ale férového zápasu. K obědu brambor a maso na mrkvi :/, nicméně hlad je nejlepší kuchař 😊. Po poledním klidu druhý trénink, ten byl naplněný soutěžemi a jiným měřením sil. Závěr naplněný opět velkým zápasem a penaltami. Před večeří ještě rychlobazén pro 3 nejodvážnější a hurá na svíčkovou. Po té se jen zaprášilo, fronta na přidání nebrala konce. Večer část týmu sledovala televizní zápas Slavie, někdo se zúčastnil dobrovolného cvičení kruháče a někdo si jen zlehka kopal na umělce.

Řada dětí se již velmi těší domu, zaslouží si víkendový odpočinek za to, jak tady vše odmakali. Zítra dopoledne poslední trénink, poté balení, řízek k obědu a odjezd domů. Došlo k malé změně, autobus byl posunutý a příjezd odhadujeme kolem 17h- budeme informovat po cestě.

Pár fotek opět ve fotogalerii.

Soustředění - den 4.- středa

Soustředění utíká a dnes jsme se překlopili do druhé poloviny. Ráno klasika, po 7h budíček, rozcvička a snídaně. Dopolední trénink, s vidinou odpoledního volna, celkem náročný. Sprinty, rychlé nohy, slalomy, soutěže na rychlost, práce s balónem a na závěr zápas ve formátu 7+1, velmi efektivní 2hodiny času. Pochvala pro všechny, opravdu odpracovaný a poctivě odmakaný trénink. A také to bylo znát u oběda, hrachová polévka a kuře na paprice s těstovinou = vraceli se doslova vyškrábané talíře. Před 15h jsme vyrazili na tradiční výlet do Malevilu, místního golfového resortu s minizoo. Měli jsme obavy, aby to Cábelíky znovu bavilo, ale hned u prvního poníka jsme věděli, že se všichni zabaví 😊. Po nakrmení všech koz, oslů, lam a kachen jsme si dali sladkou odměnu a vyrazili zpět směr penzion se zastávkou na malé občerstvení. K večeři české "rizeto" 😊 s okurkou. Energií překypujicí Cábelíci (všechny ročníky) dávali jasně najevo, že jim odpolední tréninková jednotka chybí a proto jsme uspořádali hromadný kruhový trénink. Ten se vydařil, tempo vysoké, hlasitá hudba a velký výdej energie. Před večerkou ještě druhá studená večeře a hurá na kutě.

Všichni opravdu makají, trápí nás jen pár puchýřů, se kterými si ale dokážeme poradit. Dobrou noc přejeme z Heřmanic.

Soustředění - den 3. - úterý

Uterní ráno opět ve znamení slunečného dne a první paprsky přivítali v 7:30 Cábelíky na rozcvičce. Počasí nám tu opravdu zatím přeje, pro sportovce deální slunečný den, ale bez tropického vedra. Po snídani standartní režim včetně bodování uklizených pokojů a dopolední jednotka - přáteský zápas v režimu mladších žáků 8+1 proti starším kamarádům z ročníku 2010. Všechny hráče musíme pochválit za týmový přístup, bojovnost a předvedenou hru, výsledek sice 4:6, ale nemáme se za co stydět, naopak, je na čem stavět. K obědu dnes rýže a kuřecí směs, pod dohledem snězeno, ale moc úspěchu dnes hlavní chod neposbíral. Odpolední trénink byl po dopolední "šichtě" lehčí, spíše zábavný. K večeři sladká odměna v podobě borůvkových knedlíků a po jídle krátký videorozbor dopoledního zápasu, který jsme z části natočili. Bylo fajn vidět, jak hráči sami sebe sledují na televizní obrazovce 😊. Před večerkou ještě penaltové klání na umělce a nyní ulehání a čerpání energie na zítřejší den.

Z nepříjemností jsme dnes řešili jen píchnutí vosou a pár puchýřů, jinak vše tak, jak má být 😊.

Soustředění - den 2. - pondělí

Pondělní den začal budíčkem v 7:15 a rovnou nástupem na společnou rozcvičku. Lehkým pohybem jsme se všichni důkladně probrali a hurá na snídani. Menu se od loňského roku nezměnilo, pečivo, šunka a sýr, sladká marmeláda, kukuřičné kuličky a jogurt. Dopolední tréninková jednotka byla již trochu náročnější, kondičku je potřeba dohnat a běh a cvičení je na to samozřejmě ideální. Před obědem rychlé schlazení v bazénu a poté netrpělivé vyhlížení boloňských špaget. Polední (ne)klid jsme dnes zkrátili společným focením, po kterém následoval odpolední trénink. Ten se vzhledem k ideálnímu počasí protáhl přes dvě hodiny, trénovali jsme opět kondičku, hru s balónem, střelbu a poté první test zápasu mladších žáků, tedy 7+1. Večeře dnes opět velmi oblíbená, bramborová kaše a kuřecí plátek. Po večeři jsme dnes komplet šli na umělku zahrát minizápas a při tom jsme sledovali dnes třetí - fyzický trénink starších ročníků.

Před spaním trocha stýskání, trochu zlobení, ale nic, s čím bychom si neporadili :). Pozdravujeme domů, nabíráme síly na další den.

Soustředění - den 1. - neděle - příjezd

Posíláme první pozdrav z Heřmanic. Cesta bez problémů, s jednou "povinnou zastávkou do přírody". Po příjezdu nás čekal hned oběd - vývar a rýže s kuřecím stehnem. Pod dohledem většinou vše snězeno. Po obědě vybalování, krátká porada, nastavení pravidel a hurá na první trénink. Ten byl dnes lehčí - seznamovací, dětem se z krásně připraveného pažitu nechtělo. Před večeří jsme stihli rychlý bazén, který byl opravdu osvěžujicí a šli jsme se připravit na večeři. Ta dnes potešila hlavně trenéry, poněvadž plněný knedlík s uzeným a zelím není úplně jídlo sportovních šampionů 😊. Nicméně děti si také pochutnali. Po večeři chvilka klidu a odpočinku, před druhou- studenou večeří ještě část osazenstva již tradičně vyrazila na umělku si kopnout, někdo zůstal sledovat televizní zápas Slavie. Nyní je večer, pomalu naháníme Cábelíky na pokoje, hygiena a ohlášení večerky. Ráno v 7h bude budíček a nástup na rozcvičku. Milí rodiče, všichni můžete být v klidu, vše klape podle plánu, lehké bolístky pofoukány, namazány a již se těšíme na zítrejší den.

Foto z dnešního dne najdete na odkaze ve fotogalerii - jméno i heslo = cabelik

Články 2021

Heřmanice - pátek - odjezdový den

Poslední den v Heřmanicích jsme samozřejmě odstartovali rozcvičkou, následně poslední - neohlášené bodování úklidu a dopolední fotbálek. Ještě před tím jsme sledovali vyhecované utkání starších ročníků na celé velké hřiště a poté jsme si dali my závěrečný zápas. Jako poslední sportovní zpestření jsme se proti dětem ještě postavili my trenéři. Následoval rychlý bazén, oběd - kuře na paprice s těstovinou a za velkého vedra jsme šli balit. Stihli jsme ještě závěrečné hodnocení a předání indvidiuálních, ale i společných cen a drobností. Nyní jsme připraveni k odjezdu a čekáme na autobus. Soustředění se více než vydařilo, věříme, že se dětem líbilo, odvážíme si spoustu zážitků a hlavně nových zkušeností, které jistě zúročníme v podzimní fotbalové sezóně.

PS: až bude autobus v Praze, napíšeme přes WA informaci k času příjezdu, z Hěřmanic odjíždíme kolem 15h.

Heřmanice - den pátý

Čtvrtek, předposlední den soustředění, byl den plný sportu a hlavně velkého tepla. Ráno v tradičním režimu, pouze na rozcvičku jsme se rozrostli o pár dobrovolníků z řad starších cábelíků. Snídaně, poté úklid a bodování a šlo se na dopolední trénink. Rozhýbat těla nám chvilku zabralo, ale povedlo se, za plného slunce jsme pilovali práci a techniku s míčem, střelbu a samozřejmě další ostrý zápas. Před obědem rychlý bazén a k obědu brambor a kuřecí plátek. Polední NEklid 😊 naše omladina strávila testováním svých sil v páce, dva jedinci si svévolně a dobrovolně začali přidávat kliky a sed-lehy, což nás příjemně překvapilo. Abychom předposlední trénink trochu rozproudili, vymysleli jsme na zahřátí řecko-římský zápas, a najednou přestalo všechno všechny bolet, a úplně všichni se s radostí a velkou vervou opřeli do tréninku. Následovalo pár cvičení a zápas, penalty a hurá do bazénu. Zde všichni znovu ožili, voda s 21st příjemně ochladí, v dnešním velkém teple obzvláště. K večeři dnes jahodové knedlíky s tvarohem, až na vyjímky, kteří nechtěli vůbec (těm jsme samozřejmě našli jiné řešení) všem chutnalo a největší jedlíci si i přidávali. Na začátku soustředění jsme vyhlásili, že ohodnotíme největšího makáče, nejlepšího jedlíka a také nejhodnějšího cábelíka soustředění - vše se děti zítra dozví 😊. Dnešní večerní UMT se nekoná, šetříme síly na dopolední závěrečné zápasy, balení a odjezd domů. Letos to opravdu uteklo...

Heřmanice - den čtvrtý

Týden se láme a dneškem jsme vstoupili do druhé poloviny soustředění. Ráno tradiční ranní výklus na čerstvém vzduchu a rozcvička, k snídani dle výběru mimojiné míchaná vajíčka pro ty, co je mají rádi a dopolední trénink. Věnovali jsme se nejdříve fyzičce při minikruháči, a pak už jen vše s balonem. Při slově soutěž všichni ožívají a tak toho lehce zneužíváme a využíváme skrytých energetických rezerv 😊. Na závěr ostrý zápas, vyhecovaný, cábelíci se vydali a prohraní se s hřištěm loučili sprintem přes celé hřiště. Před jídlem dobrovolné regenerační ochlazení v bazénu. K obědu nás výtala čočková polévka, která (nejen u dětí) moc medailí neposbírala, rýže s kuřecí směsí ale už ano. Následoval polední klid a odpolední trénink. Rozehřátí zábavnou formou a poté další set fotbalových piškvorek a odveta dopoledního zápasu. Neúnavné "dvanáctky" si pak ještě půlhodinku zastříleli na trenéra na dospěláckou branku a šlo se přes bazén na večeři. Po rajské omáčce se vraceli většinou prázdné talíře. Večerní umělka dnes také nechyběla, mimo fotbal děti zkoušeli také petanque a badminton. Únava je již k večeru ze zátěže a sluníčka trochu patrná, po druhé večeři je na patře klid, všichni rychle usínají a nabírají další síly na zítra.

Heřmanice - den třetí

Úterní ranní a dopolední režim podobný tomu pondělnímu, ranní rozcvička s hřejivým sluníčkem, snídaně, pokojové povinnosti a dopolední trénink. Malá únava byla na začátku trochu znát, rozhýbat těla chvilku trvalo, ale povedlo se. Pomohla tomu hra "běhací piškvorky", což nakonec zabralo téměř polovinu tréninku, ale zápal, s jakým se do toho Cábelíci vrhli nás potěšil. Zapojit fyzické, ale i mozkové síly bylo velmi, velmi zajímavé 😊. Druhá polovina tréninku byl herní, fotbálek 2x2 byl fyzicky náročný, nicméně velmi přínosný. Před obědem jsme stihli ještě bazén a hurá na šťouchané brambory a sekanou. Polední klid dnes kratší, již ve 14h byl nástup na tradiční focení. Jelikož jsme již dopoledne viděli, že Cábelíci potřebují změnu a aktivní odpočinek, vyrazili jsme na pěší výlet do nedalekého parku Malevil, kde jsme pozdravili a lehce nakrmili místní faunu, lehké občerstvení zmrzlinou a cesta zpět s další občerstvovací přestávkou (a zpěvem 😊). Před večeří znovu bazén, a k večeři trochu nesportovně plněné knedlíky s uzeným a zelím. Večer jsme strávili teoretickou výukou u sledování evropských pohárů pražských S. Uterý máme za sebou, zítra nás čeká opět den plný práce a pohybu. Pozdrav do Králova Dvora- Cábelíci - Olééé.

Heřmanice - den druhý

Po včerejším bezproblémovém dni jsme dnes nařídili budíček na 7.30. Za okny nás do nového dne přivítalo sluníčko a naši cábelíci se s ním šli pozdravit zblízka při lehké ranní rozcvičce. Následovala snídaně, úklid a jeho hodnocení a první tréninková jednotka. Protože včera byli naše děti k neutahání, zvolili jsme taktiku dopoledního silového tréninku, který byl opravdu celkem náročný, nicméně všichni odmakali cvičení na 100%. K obědu polévka a špagety, na jídlo si opravdu stěžovat nemůžeme, velmi chutné. Následoval polední klid a odpolední herní trénink. Z plánované jednotky 1,5h bylo lehce přes 2h. Před večeří zasloužená regenerace v bazénu, k jídlu rizoto a měl následovat odpočinek. Bohužel (pro trenéry :) ) - jediný ročník 2012 kompletně nastoupen v kopačkách v 19h a hurá na umělku ... 😊. Kamarádi ze starších ročníků nás nakonec doplnili a večer nám zakončil spontánní miniturnaj smíchaných družstev 2009-2012. V soutěži "výdrž energie" den zakončujeme skórem 0:1 ve prospěch dětí, máme pocit, že trenéři nemají tento týden šanci vyhrát... 😊. Stýskání je na nule, s Cábelíků jsou parťáci, fungují, spolupracují, šlapou a makají, buďte na ně pyšní!

Heřmanice - den první - příjezd

Posíláme první pozdravy z Heřmanic. Cestu malí cábelíci zvládli na dvě přestávky a v 11:30 nás vítal připravený areál. První sportovní výkon byl dostat všechnu bagáž do našeho 2 patra, následovalo rozdělení pokojů a vybalení kufrů. Po cestě nám všem vyhládlo, s chutí jsme se přesunuli na první oběd, chutná polévka s nudličkami a rýže s pečeným stehnem přišlo k chuti.

Po poledním klidu následoval první trénink, vše v duchu prvních pohybů po prázdninové pauze, čili výklus, rozcvička, pár her na rozběhání, lehce posilování a první fotbalový miniturnaj. Všichni s nadšením spolupracovali a bylo vidět, že zvolené tempo všem vyhovuje a vše jsme zvládli s úsměvem. Bazén jsme dnes po tréninku vynechali, čekají nás jistě teplejší dny, kdy si všichni vodu užijí více než dost. K večeři chutná svíčková s knedlíkem, spoustu dětí si přidávalo. Následovat měla již jen regenerace a odpočinek, jenže našim cábelíkům jste zřejmě doma silně nabily baterky, proto následoval skoro další trénink na umělé trávě, penalty, střelba na přesnost a posilování - to jsou vše dobré zprávy pro nás, zítra může trochu přidat tréninkové obrátky. Po návratu se děti vrhli na druhou / studenou večeři a se západem slunce jsme se začali stěhovat na pokoje a do pyžam. Stýskání jen minimální, začíná večerní klid, všichni jsou v pohodě.

Foto najdete ve fotogalerii viz odkaz výše.